top of page

Sesja plenerowa w Rzymie | Monika i Kamil | Fotograf ślubny Poznań

Niech Was nie zmylą te ciepłe kolory i gorące uczucia. Kwietniowe poranki w Rzymie wcale nie należą do najcieplejszych. Przekonaliśmy się o tym na własnej skórze ;)

sesja ślubna w Rzymie

Pamiętacie piękny, lekko rustykalny ślub Moniki i Kamila? Jeśli go przegapiliście to link zamieszczamy tutaj.

Ich marzeniem była podróż poślubna do Rzymu, idealnie zgrało się to z naszym wylotem do wiecznego miasta i tak oto rok później spotkaliśmy się w ich przytulnym, włoskim mieszkanku nieopodal Mostu Anioła.

Do bardzo wczesnych pobudek zdołaliśmy się już przez kilka wcześniejszych dni przyzwyczaić. Wykonanie takiej sesji plenerowej wieczorem było by niemożliwe , bo turyści i sprzedawcy wprost zalewają miasto. Traci ono wtedy swój niepowtarzalny urok i klimat. Godzina 5? Idealnie. Taki Rzym można pokochać.

Kilka słów od Moniki:

Kochani dziękujemy Wam za tak piękną pamiątkę! Po zdjęciach ze ślubu wiedzieliśmy już czego się spodziewać, ale to co otrzymaliśmy przerosło nasze oczekiwania. Udało Wam się złapać klimat miasta, nasze świetne nastroje i doskonałe tego dnia światło. Przelecieliśmy tyle kilometrów żeby to wszystko przeżyć, napić się wspólnie wina, zajadać włoską pizzą i błądzić starymi uliczkami. To była dla nas niezapomniana przygoda, najlepiej spędzony czas. Zaraz zabieramy się do wybierania zdjęć do albumu, a wybór będzie niełatwy!

sesja ślubna w Rzymie Most Anioła
sesja ślubna w Rzymie Zamek Anioła
suknia ślubna salon Madonna
pan młody i panna młoda się przytulają
para młoda się przytula
detal ślubny
rzeźba w Rzymie
para młoda trzyma się za ręce
para młoda
pan młody podczas sesji zdjęciowej w Rzymie
uliczka w Rzymie
panna młoda w sukni ślubnej
para młoda i kościół
para młoda w odbiciu
panna młoda w sukni ślubnej i kościół w Rzymie
panna młoda podczas sesji zdjęciowej w Rzymie
para młoda podczas sesji zdjęciowej w Rzymie
para młoda w Rzymie
motocykl i brama w Rzymie
kamienice w Rzymie

Poślubne sesje za granicą stają się coraz popularniejsze. Ceny biletów lotniczych w ostatnich latach stały się tańsze niż kiedykolwiek. Dlatego tak wiele par decyduje się na sesję we Włoszech, Portugalii czy na Islandii... Taka podróż to nie tylko okazja do stworzenia niesamowitych zdjęć, ale też świetna przygoda. Świetne jest to, że przy sesji wyjazdowej zupełnie odrywacie się od codziennej rzeczywistości, potraficie wtedy skupić się tylko na sobie. Bez pośpiechu, bez stresu. Wspólnie eksplorujemy nowe miejsca, błądzimy między klimatycznymi uliczkami, spontanicznie odkrywamy malownicze zaułki starych miast lub mokniemy pod ogromnym wodospadem. Takie zdjęcia nabierają jeszcze większej mocy, bo oprócz pięknych krajobrazów są pamiątką z wymarzonej, niezapomnianej podróży.

Jedno z najpiękniejszych miast Europy - Rzym, będzie wspaniałym tłem sesji dla tych z Was którzy kochają klasyczną, starą architekturę, kamienice skryte w wąskich uliczkach, ogromne fontanny, liczne kawiarenki i majestatyczne zabytki. Ciepłe, poranne światło jakie tu spotkaliśmy wspaniale współgra z piaskowymi kolorami ulic, budynków, mostów. Włosi są bardzo otwarci, bezpośredni, nie szczędzą komplementów (szczególnie blondynkom ;). Podczas sesji usłyszycie niejedno "bella!" wykrzyczane radośnie w kierunku Panny Młodej :)

Bądź z nami na Instagramie!